18 år

great blog. verry nice !!
dateiled and superfast layout !!!!

Styrfart

Idag är det 18 år sedan yngsta dottern föddes, en knapp vecka efter det stora snöovädret. En snabb förlossning och (ytterligare) en underbar dotter, jag är en lycklig mamma som har två. Idag blir hon myndig och jag undrar vart tiden tog vägen?

Den lilla flickan minns jag varje dag – jag använder nämligen fortfarande dagligen den mugg hon målade åt mig när hon gick i förskoleklass. Redan då visade hon att hon hade talang, min mugg är inte lik någon annans!

Grattis på födelsedagen lilla hjärtat mitt!

View original post

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

